středa 8. října 2014

Majkův fotoblog #1 (První momenty)

[Michal Majer]

Pár slov na úvod


Už měsíc se rozmýšlím, čím bych k tomuto společnému blogu přispěl a ačkoliv mám touhu se také podělit o své zážitky, nemám zatím na svém kontě jediný článek. Buďto jsem si vybral téma, které bych rád rozebral a následně usoudil, že nenadešel ten správný čas nebo si jednoduše nebyl schopen najít dostatek času a energie sednout a během některého odpoledne vyprodukovat smysluplný text. To se teď pokusím napravit a využiji pro tento účel trochu jiný formát než ostatní členové naší výpravy. Od počátku pobytu vše dokumentuji na svůj mobil a tak jsem se rozhodl každý týden počínaje dnešním dnem zveřejnit vybrané fotografie/videa se stručným (někdy také podrobným :)) komentářem.

Budu rád, když tyto mé pravidelné příspěvky napomohou vykreslit atmosféru a přiblíží každodenní život zde na kampusu Union College. Není mým cílem nahradit pravidelné blogy na konkrétní témata. Naopak, bude-li ke zveřejněné fotce existovat článek zaměřený na dané téma, poskytnu k mému komentáři navíc i tento odkaz.

Dost bylo řečí, zde je několik prvních kandidátů ..

Degustace místních nápojů


Nedlouho po příjezdu jsme se rozhodli udělat menší degustaci za účelem prozkoumání nabídky místního piva. 


Tímto nákupem jsme se rychle seznámili s některými místními pravidly ohledně prodeje a konzumace alkoholu, které se lidem z naší zeměpisné polohy mohou zdát přehnnaná, až směšná. Samozřejmě platí všeobecný zákaz prodeje alkoholu osobám mladším 21 let, což naštěstí nikoho z naší party neomzuje. Je zde ovšem spousta dalších omezení, která se týkají i nás. Pokud je ve vaší skupině osoba mladší 21 let, neprodají nápoj ani vám. V úvahu nepřipadá konzumace na veřejnosti a v rámci kampusu ani v prostorách, kam mají přístup mladiství. Na pokojích se pak pít může pouze v případě, že zde opět není osoba pod 21 let a existují omezení na množství lahví tvrdého alkoholu. Pokoje jsou pak pravdidelné kontrolovány a já mám pocit, jako bych se vrátil na školní výlet střední školy. :-)


Z tohoto obrázku je mým oblíbencem žlutý "Old English". Více o pití a amerických párty obecně popsal Martin v tomto příspěvku.


Západy slunce na kampusu


Kdyby to bylo možné, přivezl bych si místní oblohu a západy slunce domů. :-)


Pokoj v minervě


Všichni čeští studenti jsme ubytovaní v minerva domech, které jsou určeny pro starší ročníky. Na ubytování si nemohu stěžovat. Poprvé v životě mi také trvá cesta do třídy 2 minuty!


Vafle s logem Union


Jídlo si zaslouží speciální článek, proto zatím sdílím pouze jednu zajímavost.



Školní autobus


Pro místní samozřejmost, mě stejně vždy překvapí, když vidím něco, co znám pouze z filmů. :-)



Chceš víc?


Spousta fotek z naší výpravy je i na instagramu (instagram.com/roadtrip_us). Z nějakého důvodu je mi ovšem formát blogu bližší a snad mi tedy vydrží nadšení a brzy podám další zprávu. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat