sobota 8. listopadu 2014

Dorming - aneb strasti spolubydlení...

[Tomáš Kasalický]

Když jsem před více než půl rokem vyplňoval formulář o mých preferencích ohledně ubytování, tak jsem netušil jak moc může moji zkušenost na Union volba ubytování ovlivnit. Dostal jsem přiřazený jeden z nejhezčích a největších pokojů tady co jsem v kampusu zatím viděl s jedním americkým spolubydlícím. Řekl jsem si že to bude fajn, přecejenom bude znát jak to tu chodí a trochu mi pomůže dostat se mezi lidi. Hm.. ve chvéíli kdy můj spolubydlící poprvé přišel do pokoje začínal jsem tušit že to asi nebude ten případ :D Můj spolubydla byl trochu geeky vzezření a po prvních pár prohozených větách bylo jasno že ten mě asi moc mezi lidi nedostane. Nevadí alespoň si bude hledět svýho a nebude mě otravovat. Jeho nálepku I love math nad postelí jsem vyrovnal svojí nálepkou I love beer a všechno je v pořádku :D Jeho neodůvodněné vstávání v 6:30 ráno a chození do postele v 9 večer snad taky nějak přežiju.

Nicméně před pár týdny ve chvíli kdy spolubydla má obvykle hodinu jsem měl dámskou návštěvu a bohužel dveře na amerických kolejích jdou zamknout zevnitř pouze pomocí stisku čudlíku, takže nejde nechat klíč v zámku a člověk s klíčem může tedy dveře zvenku kdykoliv otevřít. Samozřejme bydla se rozhodl zrovna v tuhle chvíli přijít z hodiny dřív a vyrušit naší intimní chvilku. Nepříjemná situace ... ale stane se a všichni to obvykle přežíváme bez újmy, spolubydla sice nebyl moc ohleduplný a opustil místnost pouze na necelou minutu bezeslovně doufaje že za tu dobu prostě vypadneme :D To jsme udělali a pro mě by celá situace byla minulostí :D Avšak můj spolubydlící se ze mně nejasných důvodů další dva dny a noci v pokoji neukázal. Další zpráva o něm mi přišla až po dvou dnech, tou zprávou byl email od Minerva Office s předmětem "room concerns" jehož obsahem bylo ve zkratce, zmínka o daném incidentu a že můj milý spolubydla se rozhodl si na mě stěžovat a abych se v nejbližší době pokusil dostavit k dané paní do kanceláře a promluvil si o tom.

Domluvili jsme schůzku na kterou se i on měl dostavit. Dorazil jsem tam o půl hodiny dřív abych si o tom mohl promluvit bez přítomnosti spolubydly. Slečna mě ujistila že nemám žádný průs..švih a že jde jenom o to nějak vymyslet abysme se spolubydlícím lépe vycházeli. Řekl jsem jí že nijak netoužím po tom s ním bydlet a že nemám problém se odstěhovat kamkoliv jinam. Poté přišel spolubydlící a dostal slovo: "Cítím se mentálně raněn tím co jsem viděl (což mě trochu urazilo :D) a celá ta situace mi připadala jako že mi ukazuje(tím myslel mě) kdo je The Man of the room". My mu sdělili že jsme se domluvili že se odstěhuju, ale spolubydlící měl asi jinou představu: "I demand some action...", načež jsme mu sdělili že daná akce je to že se příští term(což znamená asi za měsíc) odstěhuju, můj spolubydlící si asi představoval něco jiného tak pokračoval: "Is he not gonna be punished?" what the hell? :D Slečna mu laskavě vysvětlila že nejde o žádnou nelegální činnost což ho zdá se že rozhodilo a snažil se nás přesvědčit že už se nemůže cítit bezpečně v pokoji se mnou takže asi bude muset bydlet někde jinde a bude chtít od školy zpátky peníze za bydlení. Tak v tuhle chvíli jsem se s nimi rozloučil nemaje už nic dalšího co k tomu dodat. Už jsem se těšil že budu bydlet sám když se v pokoji se mnou nemůže cítit bezpečně. Bohužel ještě ten den přišel se svou maminkou aby ho doprovodila a od té chvíle se mnou zase bydlí :-/ Takže současná situace vypadá tak, že spolubydla předstírá jako bych tu nebyl ikdyž mě potká ve dveřích tak obrátí zrak pryč a dělá že mě nevidí.. Na druhý straně já touhle celou situací bavím nejen sebe ale zbytek party internationals :D Takže děkuji svému spolubydlícímu že mě nenechá se nudit :D





Žádné komentáře:

Okomentovat